marți, 27 octombrie 2015

Daca va doriti...



As vrea sa le rog foarte foarte tare pe fetele care vin sa preia comenzile, ca locul de intalnire este acelasi pentru toata lumea si nu se poate schimba...
-Daca va doriti ceva anume (creme deosebite, mascara, pudre matasoase, farduri de ochi, fond de ten, rujuri hidratante, glossuri stralucitoare, haine deosebite, genti si alte nimicuri fermecatoare), va rog dati-mi negresit un mail pe adelasir[at]yahoo[dot]co[dot]uk, sa caut in dulapior, poate nu am apucat inca sa le scot pe dulapiorul parfumat...
-Va rog mult sa fiti indulgente cu micile mele conditii:)
-Totodata, daca va doriti ceva cu tot dinadinsul, puteti sa imi lasati o propunere de pret, promit ca o voi avea in vedere in cazul in care o consider apropiata de valoarea produsului.

LATER EDIT: o mare parte din banii astfel obtinuti (desigur, am subliniat acest lucru si pe adelasirghie.ro  si pe Lumea Vorbeste)- sunt cheltuiti in fiecare zi, pentru a da de mancare matzelor vesele, vagaboande, dar fericite, orgolioase si indepenente de pe strada mea, pe care le iubesc nespus si care mi-au atras atentia sa nu care cumva sa uit sa multumesc din suflet, in numele lor, voua, cumparatoarelor de pana acum dar si voua, celor viitoare:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu