sâmbătă, 19 septembrie 2015

Frumoaselor cititoare care au vizitat dulapiorul meu parfumat...


In 2020, toti banii castigati din vanzarile generate de Dulapiorul Parfumat al Adelei au mers catre pisici...
Dupa cum stiti, mi-s tare dragi matzele, torcacioasele, fantasticele, misterioasele… O parte din banii castigati cu Dulapiorul parfumat al Adelei se duc pe hrana pentru pisicutele de pe strada mea, dar mai fac si donatii fetelor cu care m-am imprietenit pe Facebook si care ma uimesc de fiecare data cu sufletul lor frumos. Nu este pentru prima oara cand fac donatii din banii castigati de mine, dar este prima oara cand dau si detalii, la dorinta unei fete la care au ajuns la un moment dat banii castigati din aceste vanzari.

Am donat si donez o mare parte din banii castigati pe Dulapiorul parfumat al Adelei. tocmai pentru a contribui si eu la "corola de minuni a lumii".
Tot din banii castigati aici, am sterilizat o pisica de sase ani, tacuta si respectuoasa, cu care m-am imprietenit dupa ce i-am lasat constant mancare intr-un castronel. Locuieste in curtea unui spital si lumea ii spune Aurica.
Ciocolina este o alta pisica salbatica sterilizata si returnata in teritoriu.

Iata si numele altor  matze care sunt hranite din banii din Dulapiorul parfumat: Lenuta, Smarandita, Smarandita Popii, Marieke, Marieke von Brugge, Blondu, Marceluta. Mai sunt si altele carora inca nu le-am pus insa nume, fiindca sunt mai sperioase si fug repede dupa ce mananca, inainte de a ghici cum as putea sa le numesc.

Prin urmare, va multumesc mult pentru ca ati cumparat din dulapiorul meu parfumat si asa m-ati ajutat sa contribui la salvarea unor suflete nevinovate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu