marți, 28 aprilie 2015

DULAPIOARELE PARFUMATE DIN CARE AS CUMPARA EU



Da, asa este, multe fete au intrebat, direct sau voalat, daca eu as cumpara haine de pe alte bloguri, produse scoase la vanzare din alte dulapioare, din alte sifoniere, la fel de parfumate, la fel de tentante, la fel de dichisite sau cosmetice si parfumuri incercate de alte fete... asadar va voi spune parerea mea.

Ei bine, eu as cumpara numai daca o stiu pe fata care le vinde, sau numai daca ii citesc cu drag si bucurie nedisimulata blogul, numai daca parerile, dorintele si povestile pe care le dezvaluie ea sunt pe placul sufletului meu. Tesatura hainelor pastreaza amprenta primului proprietar. Daca fata care le vinde este o fata optimista, care imi transmite energii pozitive, cocheta, inteligenta si educata-atunci DA, as cumpara. Si as imparti bucuroasa (impreuna cu ea si alaturi de ea), din istoria hainelor si a lucrurilor ei. Altfel nu... sau as ezita foarte mult inainte sa fac acest pas, chiar daca (teoretic), mi s-ar parea mult mai ok sa dau banii unei fete cu sales blog decat unui magazin. 

Acum sa lamurim o alta intrebare, care se pare ca sta pe buzele multora. Pe partea "cosmetice",  vreau sa va spun-si dupa cum vedeti, eu vorbesc numai si numai in cunostinta de cauza- cele mai solicitate produse au fost cele deja… incepute. Stiu ca poate nu va vine sa credeti, am citit si articole pe bloguri in acest sens, dar acesta este adevarul. Produsele incepute au marele avantaj ca au un pret foarte bun, asa ca daca nu ti se potriveste nuanta/textura, nu regreti suma data pe ele. Uneori, un esantion dintr-un produs dorit nu este suficient, asa ca atunci cand poti achizitiona o cantitate mai mare (de exemplu jumatate sau 3/4), la un pret stimulativ, ai mai multe sanse sa vezi daca data vitoare merita sa cumperi produsul intreg. Despre asta este vorba, nu ca produsul a fost folosit si apoi vandut. Nici eu nu mi-am imaginat vreodata ca voi scoate la vanzare produse incepute, insa comentariile si solicitarile  primite m-au convins ca este vorba de o prejudecata- in mare parte a mea. 
De aceea gasiti/ati gasit si produse incepute pe blog. Daca nu vi se pare o idee buna, va rog sa nu le bagati in seama, dar sa tineti cont, in cazul in care prima reactie este sa fiti contrariate, de faptul  ca acestea ar putea fi aur curat pentru alte fete in cautare de chilipiruri.

Repet, fata de la care cumperi, trebuie sa aiba un ten curat si sa fie ingrijita. Daca nu sunteti 100%sigure de acest lucru, atunci mai bine nu cumparati.

Eu v-am spus parerea mea (docmentata), acum intrebarea este... voi cum procedati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu