luni, 27 aprilie 2015

LA O ANIVERSARA

Scriu zilnic pe ADELA SIRGHIE, insa abia in urma cu patru ani si patru luni, dupa ce verificam cu totii, nerabdatori, ciubotele, sa vedem ce ne-a mai adus Mos Nicolae, m-am invrednicit si eu sa deschid- timid si cu mare sfiala, o usita din Dulapiorul meu Parfumat. M-am gandit ca am lucruri frumoase de dat : haine, genti, pantofi, creme, parfumele si machiaje, asadar am decis ca voi tine deschisa in permanenta, aici, o sectiune de SALES. 

Am vazut foarte multe bloguri de acest gen, care m-au inspirat, in strainatate este o practica des intalnita, sper sa nu se simta nimeni lezat. Preturile nu se negociaza, dar la trei produse cumparate, primiti un cadou frumos din dulapiorul meu parfumat. 


Promotiile, licitatiile  si reducerile de sezon vor fi anuntate clar, inclusiv pe blogul principal. Daca doriti sa discutam diverse detalii, va astept oricand pe mail- adelasir[at]yahoo[dot]co[dot]uk. O sa postez propunerile mele si pretul, sper sa va placa sa rascoliti in continuare prin dulapiorul meu parfumat! In provincie trimit prin curier sau Posta Romana, iar plata se va face inainte, in totalitate, prin cont bancar. 

Nu ma abat de la aceasta regula. Va rog mult de tot, daca doriti un produs si vreti sa il cumparati, lasati intai un comentariu pe Dulapiorul parfumat, apoi dati-mi un mail de confirmare. Va rog sa procedati asa deoarece au fost cazuri in care mai multe fete, aproape in acelasi timp, au vrut sa cumpere exact acelasi produs, si vreau sa se vada foarte clar ordinea in care au sosit mesajele, pentru a nu supara pe nimeni, mai ales ca deja ma bucur de cliente fidele:) 

In cazul in care prima fata renunta, vom urma lista comentariilor. In ordinea sosirii, evident. 

Later editO mare parte din banii astfel castigati sunt folositi zilnic, pentru a hrani matzele vesele care isi fac veacul pe strada mea, care este intotdeauna luminoasa:)

Asadar, vreau sa va multumesc din tot sufletul ca ati fost alaturi de mine in tot acest timp si sper ca lucrusoarele cumparate din Dulapiorul parfumat al Adelei sa va insenineze zilele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu